Help Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloPortalLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava
Forum je doživel prenovo, za katero je v celoti poskrbela brunette.. Hvala še enkrat <3 Dodali smo tudi novo rubriko Famous. (:

;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N

Go down 
3 posters
AvtorSporočilo
Urshy
Začetnik
Začetnik
Urshy

Število prispevkov : 38
Pridružen od : 03/01/2010
Starost : 29
Kraj : Domžale

;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N Empty
ObjavljaNaslov sporočila: ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N   ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N Icon_minitimePon Jan 04, 2010 5:42 pm

;NAROČILA

Tukaj lahko po naročilnicah naročiš tisto kar delam.
Drži se pravil.

x Kompletek
Koda:
[b][color=red]x[/color][/b] Kompletek
[b]Nick:[/b]
[b]Slike (obvezno):[/b]
[b]Napisi A (neobvezno):[/b]
[b]Napisi B (obvezno):[/b]
[b]Mere A:[/b]
[b]Mere B:[/b]
[b]Želje:[/b]

x Banner
Koda:
[b][color=red]x[/color][/b] Banner
[b]Slke (obvezno):[/b]
[b]Napisi (obvezno):[/b]
[b]Mere:[/b]

x Ikonce
Koda:
[b][color=red]x[/color][/b] Ikonce
[b]Slike (obvezno):[/b]
[b]Število ikonc:[/b]
[b]Napisi (neobvezno):[/b]

Nazaj na vrh Go down
EmmaW.^^
EmmaW.^^

Število prispevkov : 407
Pridružen od : 18/09/2009
Starost : 26
Kraj : California here we go...

;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N   ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N Icon_minitimeNed Jan 10, 2010 7:53 pm

Nazaj na vrh Go down
Ari
Napredovalec
Napredovalec
Ari

Število prispevkov : 74
Pridružen od : 13/01/2010
Starost : 29
Kraj : Šk. Loka

ObjavljaNaslov sporočila: Re: ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N   ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N Icon_minitimePet Jan 22, 2010 2:57 pm

x Ikonce
Nick:Ari
Slike (obvezno):Iz tega videa:
https://www.youtube.com/watch?v=--H2ceqfRvI
Število ikonc:Vseeno
Napisi (neobvezno):NIČ
Želje:Naj bo lepo
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N   ;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N Icon_minitime

Nazaj na vrh Go down

;;I'm getting really bored and impatient; and I don't do bored and impatient. N
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Help Forum :: Urshy art.*-
Pojdi na: